Wiadomości
OFERTA PRACY: Stanowisko ds. monitorowania należności
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
DYREKTOR GDAŃSKICH NIERUCHOMOŚCI
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. monitorowania należności.
I. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki administracja, prawo); 
 - Znajomość procesu windykacji należności cywilnoprawnych;
 - Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office);
 - Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 - Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 
II. Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
 - Umiejętności negocjacyjne i odporność na stres;
 - Zdolności analityczne;
 - Samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków;
 - Umiejętność pracy w zespole;
 - Chęć zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.
 
III. Zakres zadań:
- Monitorowanie stanu zaległości czynszowych;
 - Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia oraz przygotowywanie rekomendacji dotyczących sposobu i warunków restrukturyzacji zadłużenia;
 - Monitorowanie spłaty zadłużenia;
 - Realizacja procedur windykacyjnych, w tym sporządzanie wezwań do zapłaty i wystawianie zaświadczeń o stanie konta lokalu;
 - Kompletowanie dokumentów oraz inicjowanie kolejnych etapów procesu windykacji;
 - Przygotowanie zestawień i raportów w zakresie realizowanych zadań;
 - Rejestracja czynności windykacyjnych w odpowiednich systemach;
 - Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w Gdańskich  Nieruchomościach, w tym Działem Prawnym.
 
IV. Kandydatom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
 - Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
 - Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
 - Specyfika pracy: praca biurowa;
 - Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
 - Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
 - Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień 2025 r.
 
V. Warunki finansowe:
- Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.600,00 - 6.700,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
 - Benefity płacowe:
 
- nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie,
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
- nagroda jubileuszowa.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto);
 - Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego;
 - Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
 
VI. Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
- List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy);
 - Kserokopie świadectw pracy;
 - Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
 - Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
 - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
 - Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
 - Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
 - Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
 - Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
 
VII. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
 - spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
 
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
- osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. monitorowania należności",
 - lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. monitorowania należności",
 - lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
 
w terminie do 18.11.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
VIII. Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk.
 - Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135).
 - Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
 - Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
 - Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
 - Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 - Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
 - Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
 - Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
 - Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskich Nieruchomościach opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są na stronie Gdańskich Nieruchomości.
 
Kategorie
